LifeOfMissJ

En blogg om mitt liv, mina tankar och åsikter

En oslagbar måndag

Kategori: Allmänt

Igår blev Alex fastanställd på sitt jobb och det firades med att han överraskade mig med en middag på La Copita.
Vädret var underbart så vi satt ute hela kvällen. Från 18:30 till 22:00 satt vi där och bara avnjöt underbar tapas och sangria samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Det "råkade" bli lite för mycket sangira kanske men det var det värt! Den var så otroligt god så jag ville liksom inte sluta dricka efter första kannan.
 
Även om jag och Alex bor ihop och träffas varje dag så har vi alltid något att prata om. Vi kan utan problem sitta i över 2-3 timmar på en restaurang utan att bli uttråkade eller tysta. Vi pratar om framtiden, planer, roliga minnen och om allt som kommer upp i våra huvuden.
Vi skrattar flera gånger om dagen och har riktigt kul tillsammans. Vi är störda tillsammans med samtidigt så bra!
 
Kvällen avslutades på ett väldigt oväntat sätt. Han hade en överraskning till?!
Han berättade att han ska ta med mig till Amsterdam 3/6-6/6!!! Han har köpt flygbiljetter och hotell så allt är klart. 
Jag blev så sjukt överraskad och glad. Lite chockad med...
Jag älskar att åka på weekend-resor med honom. Vi upplever verkligen städerna vi besöker och har så sjukt roligt!
 
Vi har pratat om Amsterdam tidigare men det har inte blivit att vi åkt dit än. Nu är jag så sjukt taggad! En mini-semester drygt 2 månader innan vår riktiga semester. Så underbart!
 
Tack hjärtat för den underbara presenten!! Du är grym på att överraska trots allt!



Kommentera inlägget här: