LifeOfMissJ

En blogg om mitt liv, mina tankar och åsikter

När mjuknar brösten?

Kategori: Frågor & Svar, Min bröstförstoring

FrågaHej! Snyggt! Jag satte in 450 för 1 v sen. När mjuknar brösten? 
            /Camilla
 
Svar : Det är väldigt olika från person till person. Mina bröst började bli mjuka efter 3-4 veckor. Dom mjuknar mer och mer hela tiden.
Jag gick tillbaka i tiden och läste någre gamla inlägg och där skrev jag att jag efter 4 veckor kunde pressa ihop tuttarna. Vilket tydligen inte hade gått innan för dom var för hårda och spända. Så på mig började brösten mjukna efter 3-4 veckor.
Hoppas läkningen går bra för dig också och att du blir nöjd med resultatet!

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2016-05-30 | 23:26:03

    Hej..Jag skrev någon annanstans går. Jag vet inte hur detta fungerar riktigt ;) Är 46 år och korkad närndet gäller bloggar.Var skriver jag en fråga liksom ?? Jag hittade din blogg av en slump när jag googlade om bröstförstoringar. Dina är ju helt kanonfina. Nu undrar jag vad du har för inlägg. Runda ? anatomiska? Eller allt vad det heter. Ska på konsultation på fredag och är sjukt pirrig. Hoppas få tid under semestern. Kram och tack för din blogg =)

    Svar: Såg att du hade ställt några frågor som jag helt missat att svara på. Du kan ställa dina frågor vart du vill i en kommentar. Jag ser dom oavsett om kommentaren hamnar på ett inlägg som inte har alls med bröstförstoringen att göra :)
    Mina implantat är runda för jag har fått känslan av att anatomiska kan kännas lite "hängiga" efter ett tag. Även om man har runda implantat så blir dom inte som bollar när dom läkt. Dom sjunker ner lite och blir väldigt naturliga. Hoppas konsultationen gick bra och att du har fått svar på alla frågor och att din operation är bokad. Du får gärna höra av dig här igen så jag får veta hur operationen gick. :) mvh / Jessica
    Jessica

Kommentera inlägget här: