LifeOfMissJ

En blogg om mitt liv, mina tankar och åsikter

Kalithea

Kategori: Allmänt, Resor

Jag är verkligen redo för semestern nu!! Våra två resor är bokade och klara och ingen är mer lycklig är jag!
Resan till Spanien har varit bokad ett tag nu men idag köpte vi äntligen vår andra resa.
Efter 3 veckors letande och velande hittade vi ett hotell som föll oss i smaken och klarade våra "kriterier".
 
Den 2/9 tar vi flyget till Kalithea, Grekland. En plats där varken jag eller Alex tidigare varit. 
Där kommer vi bara slappa och njuta på ett bra All inclusive-hotell precis vid havet. Sola, bada, äta gott, dricka gott, slippa tänka på vart man ska äta osv. Bara packa väskan, åka iväg och släppa allt.
Jag tycker det är perfekt med en all inclusive-resa efter drygt en vecka med "upptäckande". Skönt att få med två olika typer av resor på sin semester. 
 
Om exakt två veckor åker vi till Spanien där vi stannar i 11 nätter, hem en snabb vända i 2 dagar innan vi sätter oss på planet till Grekland. Jag längtar så mycket just nu!!!
 
(Bilderna är tagna från Fritidsresor)
Kommentera inlägget här: