LifeOfMissJ

En blogg om mitt liv, mina tankar och åsikter

Beautiful Nerja

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Nu var det ett tag sedan jag skrev....igen. Jag har blivit väldigt dålig på att blogga men hoppas på att få tillbaka motivationen och orken till hösten. Det finns så mycket jag missat att visa er!

Just nu befinner jag mig i Spanien. Närmare bestämt i Nerja, en stad utanför Malaga.
Vi kom hit i lördags och det är första gången jag är i Spanien. Jag älskar det!
Nerja är en riktigt fin och mysig plats.
Vi bor nära stranden, Balcon de Europa och nära till restauranger och shoppingstråk. Helt perfekt!

Det här året har vi börjat med något helt nytt. Vi ställer klockan på 8 för att sedan ta en morgonpromenad/jogg innan frukosten och stranden.
Måste erkänna att det är riktigt skönt att börja dahen så. Även på semestern!

Jag har varit väldigt lat på mina tidigare semestrar. Alltid tänk "nej varför ska jag träna på min semester när jag kan sova ut istället?". Nu är det annorlunda och jag är verkligen glad för det.
Det är skönt att känna att jag gör detta för att jag vill och tycker om det, inte för att jag känner mig tvingad.
Jag somnar ändå som en gris på stranden sen så sömn får jag ändå. Haha.

Nu måste jag ut i värmen och solen. Klockan är strax halv 9 och det är redan 22 grader.

Hoppas ni mår bra! Jag är så glad att ni finns kvar även om jag är sämst på att uppdatera.

Här får ni några bilder från våra första dagar.

Kommentera inlägget här: