LifeOfMissJ

En blogg om mitt liv, mina tankar och åsikter

One year of happiness

Kategori: Allmänt

Ett år har redan gått! Ett år av så mycket lycka, kärlek, skratt och mys. Så fort jag träffar dig ger du mig ett leende på läpparna och en sån värme i kroppen. Du är världens bästa lilla skrutt, som snart inte är så liten längre. Du växer, utvecklas och blir mer och mer din egen individ för varje dag som går. En alldeles underbar och envis tjej är du. Du är smart och vet exakt vad du ska göra för att få uppmärksamhet och få oss andra att skratta. När du låtsas-hostar och fake-skrattar för att sedan se så nöjd ut för uppmärksamheten du precis fått. Du är min stjärna och jag är så lycklig över att vara din faster och gudmor. Jag älskar dig så otroligt Zoey!❤️
Grattis på ettårsdagen!
 


Bilder från kalaset idag.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-04-17 | 13:33:35

    Åhh vad fina/ mysiga kort❤️❤️

Kommentera inlägget här: